ارسال پاسخ

۱۳ آذر ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2522

pvc-asso.ir

افزایش جریان آب با استفاده از لوله های  pvc

پوشش بسیار صاف لوله  pvc در مقایسه با  لوله های بتنی، مسی و رس مقاومت در برابر جریان آب را کاهش می دهد و اطمینان می دهد که آب با فشار مناسب به محل مورد نظر انتقال می یابد.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، در هر سامانه خط لوله، یکی از مهمترین نگرانی ها برای مهندسان انسداد لوله است. جریان آب کندتر در یک سامانه با تعداد اتصالات زیاد می تواند انسداد و شکست  بالقوه بیشتری را ایجاد کند.

 

پوشش بسیار صاف لوله  pvc در مقایسه با  لوله های بتنی، مسی و رس مقاومت در برابر جریان آب را کاهش می دهد و اطمینان می دهد که آب با فشار مناسب به محل مورد نظر انتقال می یابد.

 

 لوله کشی  pvc این مکان را فراهم می آورد که آب آزادانه جریان یابد و فشار آب به حداکثر برسد. افزایش جریان آب در لوله های  pvc همچنین از گرفتگی در سیستم فاضلاب جلوگیری می کند. لوله های  pvc تا 11 درصد نسبت به لوله های پلی اتیلن فاضلابی با قطر مشابه افزایش جریان پساب بیشتری را ارائه می دهند.

 

دیواره های فوق العاده صاف لوله های  pvc  از تجمع و انباشت رسوب جلوگیری می کند. باکتری ها و سایر ذرات هیچ شانسی برای اتصال به دیواره های داخلی لوله ندارند. این ویژگی یک مزیت اصلی محسوب می شود زیرا تجمع لجن بر دیواره داخلی لوله می تواند منجر به کاهش طول عمر، نگهداری پرهزینه و تعمیرات ناخوشایند شود.

 

جریان آب در لوله به دلیل اصطکاک  بین آب و دیواره انرژی خود را از دست می دهد. به دلیل اصطکاک، زمانی که آب از درون اتصالاتی مانند سه راهی ها ، زانوها و دریچه ها عبور می کند، فشار افت می کند. لوله های  pvc برخلاف سایر مواد، از اتصالات  pvc ساده چسپ حلالی استفاده می کند. لوله های فلزی به جوشکاری و  اتصالات فلزی گسترده نیاز دارند که در کاهش جریان آب در طول خط لوله موثر است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط